Toimitusehdot

Yleistä

Greatroom, y-tunnus 1732808-8; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 28.11.2017 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden lopulliset hinnat näet ostoskorissasi ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Toimituskulumme ovat 17.08.2018 alkaen seuraavat:

  • Toimitus lähinnä toimitusosoitetta olevaan toimituspaikkaan (postin asiamiehet, Matkahuolto jne) on 4,90 €
  • Toimitus lähinnä olevaan toimituspaikkaan on veloitukseton, kun tilauksen arvo on vähintään 50 €.
  • Toimitus kotiovelle 11 €.

Noutopaikkaverkostoomme kuuluvat Suomessa Postin asiamiehet ja pakettiautomaatit, Matkahuollon asiamiehet tai pakettiautomaatit, useat K-Marketit (ent.Siwat, Valintatalot) ja useat R-kioskit. Valikoituva noutopiste on pääsääntöisesti vähintään yhtä lähellä kuin lähin piste, mistä paikkakunnallasi voit noutaa postitse lähetetyt paketit.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Huomioithan, että valittuasi maksutavan sinun on vielä rastitettava ruutu toimitus- ja maksuehtoihin tutustumisesta ja lähetettävä tilaus, ennen kuin se menee valitsemasi maksutavan mukaisesti maksettavaksi.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla verkkokauppamme sivuilla mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. Voit valita tilauksen toimitettavaksi joko ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähimpään noutopisteeseen tai suoraan kotiovellesi. Noutopaikkaverkostoomme kuuluvat Suomessa Postin asiamiehet ja pakettiautomaatit, Matkahuollon asiamiehet tai pakettiautomaatit, useat K-Marketit (ent.Siwat, Valintatalot) ja useat R-kioskit. Valikoituva noutopiste on pääsääntöisesti vähintään yhtä lähellä kuin lähin piste, mistä paikkakunnallasi voit noutaa postitse lähetetyt paketit. Noutopisteen näet toimitustavan valittuasi.

Tuotteet varastoi ja tilaukset käsittelee Logitrail Oy, Jännekatu 10, 20760 Piispanristi.

Toimitusaika

Tilaukset käsitellään tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Kuljetusyhtiöstä ja toimitusosoitteesta riippuen tilaus on perillä kotimaassa yleensä käsittelypäivää seuraavan kahden arkipäivän sisällä.
Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei tilaushetkellä ole varastossa, kyseisen tuotteen tilaaminen ei ole mahdollista. Tuote on joko kausituote tai erä, joka on myyty loppuun, eikä sitä ole saatavissa lisää. Poikkeuksena ovat tuotteet, joiden tuotetiedoissa on maininta, että se voidaan jälkitoimittaa. Mikäli tilauksellasi on tällaisia tuotteita, ne jäävät odottamaan varaston täydennystä ja lähetetään vasta sitten.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Asiakkaanamme sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen peruutus- ja palautusoikeus avaamattomille ja käyttämättömille tuotteille ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta, taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Ennen palautusta ole kuitenkin yhteydessä asiakaspalveluumme joko peruuttamislomakkeellamme tai alla olevaan sähköpostiimme tai asiakaspalvelunumeroomme sopiaksesi hyvityksestä.
Asiakaspalvelulta luvan saatuasi voit palauttaa tilauksen veloituksetta mihin tahansa Matkahuollon tai Postin noutopisteeseen.
Huomioithan, että palautuslähetyksen saajana tulee olla Logitrail Oy. Kysyttäessä palautuskoodia palautusta jätettäessä ovat koodit seuraavat kuljetusyhtiöstä riippuen:

Posti: 642030
Matkahuolto: 9517043

Säilytä palvelupisteestä saamasi palautuskuitti seurantaa varten.

Huomioithan myös, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole yhtä kuin asiakaspalautus tai tilauksen peruutus. Emme lähtökohtaisesti hyvitä toimituskuluja noutamatta jätetyistä tilauksista. Huomioithan valitsemasi kuljetustavan ohjeet toimitettujen tilausten säilyttämisajoista. Esim. posti säilyttää tuotteita noutopisteissään vain 7 päivää. Normaalisti toimituksen saapumisesta noutopaikkaasi ilmoitetaan tekstiviestillä ja sähköpostilla yhden tai kaksi kertaa, joskus myös postin ilmoituskirjeellä.

Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Alennustuotteilla ja lahjakorteilla ei ole palautusoikeutta. Mahdollisesti muilla tuotteilla olevista palautusoikeuden rajoituksista on mainittu tuotteen esittelyn yhteydessä.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Lataa tästä palautuslomake

Palautusosoitteemme:

Greatroom co. Logitrail Oy,
Jännekatu 10
20760 Piispanristi

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
Greatroomshop, tarja@greatroom.fi, puh 050 369 3772

Vastuunrajoitus

Greatroom ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Euroloan.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta